Összegyűjtött írások, kommentek, vélemények a névtelenségből a névtelenségbe

Névtelen levelek

Névtelen levelek

Megafrász? Iksztraktor? Minek?

2018. október 28. - Névtelen Levél
Hobbi énekesként utoljára 14 éves koromban kötött le a megafrász... aztán később már kiderült számomra néhány turpisság, bár a család sokáig nyaggatott, hogy jelentkezzek valamelyik tehetségkutatóba, de szerencsére már leszoktak róla... nekem ez nem hiányzik :D
 
Egy időben aztán jártam tapsolni TV műsorokba (fiatal voltam, kellett a pénz, bár túl sokra nem volt elég)... még az elején járt a dolog, de már akkor tudtuk, hogy forgatókönyv szerint megy az egész (kiszivárgott az infó: előre megvolt, ki fog nyerni, amit akkor nem hittem el, de három hónap múlva tényleg ő nyert), és azokból írnak forgatókönyvet, akinek eladható sztorija van... mindig vannak az alap szerepek, amire lehet castingolni, pl.: kell egy túlsúlyos, kell egy roma, kell egy határontúli, kell egy bájgúnár, kell egy negyvenéves, kell anyuka vagy kismama, kell egy nagyon fiatal, és kellenek testvérek, vagy valami ismert ember valakije...
 
Hangmérnököktől azzal kapcsolatban hallottam technikai megoldást, hogy hogyan oldják meg realtime, hogy a tovább juttatni kívánt személy hangja tisztábban szóljon, míg az aktuálisan kiejteni kívánt személy hangja rossz legyen...
 
Aztán programozó lettem és többet nem tapsoltam már, és nem volt több találkám az iksztraktorral... mostanáig, hogyamacskarúgjameg :D a saját gyártású sorozatokból szoktam nézni részeket a neten... nincs tévém, így az első "találkozásom" az aktuális iksztraktorral úgy történt, hogy nem értettem, hogy a mi kis falunk oldala miért nem frissül 3 hete... aztán két napja egy FB kommentnek köszönhetően kiderült számomra, hogy azért nincs új rész az oldalon, mert a tv-ben betették a helyére ezt a szutykot, ami soha nem a tehetségről szólt, és soha nem is fog arról szólni... "anyátok hogy van" - morogtam magamban és konstatáltam, hogy januárig nem kell megnyitnom az rtlmostot, mert nem lesz rajta semmi megtekintésre méltó... ennyi volt a nagy találka ezzel a "remek" műsorral... :D
süti beállítások módosítása