Összegyűjtött írások, kommentek, vélemények a névtelenségből a névtelenségbe

Névtelen levelek

Névtelen levelek

Vállf... akarom mondani: virgács

2017. november 08. - Névtelen Levél

Random komment:

A Kerényi ügy margójára: 
Nem vagyok egy nagy post vagy kommenthuszár, de ezt most egyszerűen nem bírom ki. 
Semmi közöm semmilyen színházhoz, a „Tanár Úrat” csak mint közszereplőt ismerem, de azért van egy intenzív élményem vele kapcsolatban.

Vannak olyan tv műsorok amik egyszerűen beleégnek az ember agyába. Így volt ez az egyik főzőműsorral is, amire egyszer odakapcsoltam és bármennyire is nyomasztott amit láttam, képtelen voltam elkapcsolni. Az Operettszínház színészei szerepeltek benne, Szulák Andi, Oszvald Marika, Brasch Bence, Mészáros Árpád Zsolt és a kis Kerényi, Miklós Máté. Már az is erősen érződött végig, hogy a kis Kerényi társaságában is feszültek a többiek, de az semmi nem volt ahhoz képest, amikor Kerényi Máté estéjén mintegy meglepetésvendég, megérkezett A PAPA. December eleji adás lévén Mikulásnak öltözve az ölébe ültette a színészeket, és valami kedves kis gügyögésbe csomagolva jól lecseszte mindet. Brasch Bencét pl. azért, mert úgy hallotta, hogy kitakar másokat a színpadon, majd megcsapkodta virgáccsal. Utána MÁZS-t is. Az egészet állati kellemetlen volt nézni. Végig látszódott a színészeken, hogy borzasztóan feszengenek, kényelmetlenül érzik magukat, sőt félnek. Minden porcikájuk erről árulkodott, szinte összementek a jelenlétében. Én meg közben semmi másra nem tudtam gondolni, mint arra, hogy te jó ég, hát milyen ember lehet ez, hogy ennyire rettegnek tőle? 
Azt hiszem még sosem kaptam ekkora visszaigazolást az élettől emberismeretből. És örülök, hogy végre férfiak is megszólalnak eben az egész zaklatás-lavina ügyben, mert így végre nem egy férfi-női harcról szól ez az egész, hanem arról ami valójában, a hatalommal való visszaélésről. Hát hulljon a férgese!

süti beállítások módosítása